دنیای دیجیتال

دنیای دیجیتال دنیایی است که ما باید در این دوره از زندگی بدانیم

دنیای دیجیتال

دنیای دیجیتال دنیایی است که ما باید در این دوره از زندگی بدانیم

آموزش تبلیغات حرفه ای در اینستاگرام

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۴۲ ب.ظ

همه ما در مورد اهمیت و محبوبیت و هدفمند بودن و… و… اینستاگرام می‌دانیم! برویم سر اصل مطلب. در اینستاگرام چگونه باید تبلیغ کرد؟ چه ابزارهایی برای این کار، مفید است؟

در این مقاله به بررسی دو پیشنهاد جالب و یک ابزار مفید در راستای بهبود تبلیغات شما در اینستاگرام می‌پردازیم (این نوشته یک ریپورتاژ آگهی‌ست، اما راهکارهای ارائه شده در آن مورد تایید تیم دیجی ممبر می‌باشد). 

 

 از اینستاگرام نهایت استفاده را ببرید

یکی از بهترین امکاناتی که اینستاگرام در اختیار کاربرانش قرار داده است، ساخت اکانت تجاری است که به فالوورهای شما این امکان را می‌دهد که تنها با انتخاب یک دکمه با شما تماس برقرار کنند یا یک پیام متنی یا ایمیل بفرستند.

علاوه بر این، به شما امکان دسترسی به داده‌های مربوط به تجزیه و تحلیل کسب و کارتان در اینستاگرام را خواهد داد. اگر شما بخواهید از اینستاگرام برای رونق کسب و کارتان استفاده کنید می‌توانید با ساخت یک حساب تجاری در اینستاگرام (راحت تر) متوجه شوید که کاربران شما چقدر جذب محتوا و برند تجاری شما شدند.

برید پیج های مربوط و پرطرفدار مربوز به کار خود را فالوور کنید

تبلیغات در پیج‌های بزرگ و تاثیرگذار یکی از بهترین راهکارها برای دیده شدن کسب و کار و برند شما در اینستاگرام است. شما با رعایت کردن برخی از ساده‌ترین اصول تبلیغات اینستاگرام خواهید توانست بازدهی تبلیغات خود را به مقدار مطلوبی افزایش دهید. روش‌های تبلیغ در اینستاگرام به شرح زیر است:

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

همان طور که می دانید با هر بار نمایش یک کلیپ در اینستاگرام، به تعداد بازدیدهای آن کلیپ اضافه می‌شود. با توجه به این قابلیت اینستاگرام، کافیست تبلیغ ویدئویی خود را با مدت زمان یک دقیقه طراحی کنید و آن را در پیج‌های پر مخاطب به نمایش بگذارید. در این روش هزینه تبلیغات (که یکی از پرطرفدارترین روش‌های تبلیغات موبایل می‌باشد) بر اساس تعداد بازدیدها محاسبه خواهد شد و حداقل تعرفه آن (در سایت موبودید) 12000 تومان به ازای هر 1000 بار بازدید است.

تبلیغات ساعتی یا ثابت اینستاگرام چگونه است؟

تبلیغات ثابت، از شیوه های مرسوم تبلیغاتی در سراسر دنیا محسوب می‌شود. در اینستاگرام نیز این سبک تبلیغاتی قابل پیاده‌سازی است. در این روش پست تبلیغاتی شما که می‌تواند عکس و یا ویدئو باشد، در سایر پیج‌ها نمایش داده می‌شود. هزینه تبلیغات نیز با توجه به مدت زمان نمایش تبلیغ محاسبه خواهد شد که بسته به موضوع پیج و تعداد مخاطبین آن متفاوت است.

 

اینستاگرام از نگاه آماری:

  • بر طبق آمار statista.com اینستاگرام به تنهایی بیش از 120 میلیون کاربر فعال در ایالات متحده دارد، تعدادی که انتظار می‌رود بیشتر هم شود.
  • بیش از 40 میلیارد عکس تاکنون در اینستاگرام پست شده است.
  • در حدود 59% از کاربران اینترنت در محدوده سنی 29-18 سال و در حدود 33% از کاربران اینترنت در محدوده سنی 49-30 سال، از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
  • 68% از کاربران اینستاگرام زن و 32% آنها مرد هستند. این موضوع برای کسب و کارهایی که اکثریت مشتری هدف آنها زنان هستند اهمیت بسیاری دارد.
  • اینستاگرام دارای جایگاهی عالی برای کشف محتوای جدید است. مقالات، ویدئوها، عکس دوستان، زندگی روزانه افراد مشهور (سلبریتی‌ها)، پست‌های مربوط به برند و غیره.
  • تبلیغات اینستاگرام به ما اجازه می‌دهد تا کمپین‌هایی متناسب با هر مرحله از قیف تبدیل را انجام دهیم.

با این اعداد، واضح است که تبلیغات اینستاگرام قدرتی است که باید جهت رسیدن به بازار هدف و بهبود اهداف کسب و کار، فروش و آگاهی از برند، مورد توجه قرار گیرد.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

تبلیغات اینستاگرام یکی از روش های تبلیغات بصری است. روش‌های متعددی برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام وجود دارد که ما در پاراگراف‌های بعدی در مورد برخی از آنها عمیق‌تر بحث می‌کنیم.

برای راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به یک اکانت تبلیغاتی فیسبوک نیاز است (اگر قبلا از تبلیغات فیسبوک برای اهداف بازاریابی خود استفاده کرده‌اید، می‌توانید از همین نام کاربری استفاده کنید.) تبلیغات اینستاگرام از طریق Ads Manager اینستاگرام یا Power Editor فیسبوک مدیریت می‌شود.

چه نوع تبلیغات اینستاگرامی وجود دارند و در کجا نشان داده می‌شوند؟

گرچه تبلیغات اینستاگرام در شبکه اجتماعی انتشار می‌یابند، اما روش‌های مختلفی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد. بنابراین قبل از شروع یک کمپین، ضروری است که در مورد مفاهیم پایه‌ای تبلیغات اینستاگرام مطالبی را فرا گیرید. تبلیغات اینستاگرام در میان دیگر پست‌ها و استوری‌ها برای کاربرانی که انتخاب کرده‌اید تا بخشی از مخاطبان مورد نظر شما باشند، ظاهر می‌‌شود. این پست‌ها به وضوح با عبارت “‌Sponsored” برچسب‌گذاری و مشخص می‌شوند. نمایش یا عدم نمایش یک تبلیغ، بر اساس قیمت و ارتباطات کاربر مشخص می‌شود.

 

نکات مهم تبلیغات در حرفه ای اینستاگرام

نکته‌ای که در تبلیغات در اینستاگرام باید به آن توجه کنید این است که متاسفانه بسیاری از افراد سودجو با استفاده از نرم افزارها و سایر روش های غیر واقعی، تعداد فالوورها، لایک‌ها و بازدیدهای ویدئوهایشان را افزایش می‌دهند و با پذیرفتن تبلیغ و دریافت هزینه‌های گزاف و یا حتی کم‌تر از عرف بازار، مردم را فریب می‌دهند.

لذا حتما برای تبلیغ به این نکته توجه کنید که پیج منتخب شما، شناخته شده و معتبر باشد. برای ارزیابی کیفیت پیج‌ها می‌توانید از کارشناسان این حوزه راهنمایی بگیرید. سرویس تبلیغات آنلاین موبودید یکی از حرفه‌ای ترین مجریان تبلیغات در اینستاگرام و تبلیغات تلگرام است که می‌تواند در این حوزه شما را یاری کند.

همچنین شما به کمک سایت دیجی ممب می توانید خرید ممبر تلگرام داشته باشید و قیمت های و تعرفه های ممبر اد اجباری و ممبر واقعی سایت دیجی ممبر بسیار مناسب است.

منبع : مدیر تی وی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی