دنیای دیجیتال

دنیای دیجیتال دنیایی است که ما باید در این دوره از زندگی بدانیم

دنیای دیجیتال

دنیای دیجیتال دنیایی است که ما باید در این دوره از زندگی بدانیم

اگر شما در اینستاگرام صفحه ای را برای فروش لوازم آرایشی یا آموزش میکاپ که مختص بانوان هست دارید یا برعکس پیج اینستاگرام مربوط به بدن سازی یا پوشاک مخصوص آقایان می شود پس برای شما جنسیت مخاطب هدفتان مهم است.

خرید فالوور رایگان

داشتن صفحه ای با فالوور بالا

امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی در بستر فضای مجازی و اینستاگرام همه پیج ها در تلاشند تا با ارائه محصول یا خدمات متنوع خود روز به روز میزان درامد خود را از این طریق بیفزایند. بدیهی است برای داشتن مشتری و فروش زیاد باید پیجی با مخاطب و فالوور بالا داشت یا حداقل تبلیغات گسترده ای انجام داد تا صفحه اینستاگرامی کسب وکار خود به تعداد بیشتری از مردم معرفی ونشان داده شود. برای داشتن همچین پیجی از راه های زیادی مثل ربات ها و پیج های هدف و خدمات فالووری سایت های مختلف و تبلیغات دادن به افرادی که صفحه پربازدیدی دارند و...اما بیشترین بازدهی به توصیه کارشناسان اینستاگرام که مطابق الگوریتم های جدید این بستر هست مربوط به تولید محتوای مفید و جذاب می باشد.هرچند این راه برای شروع حوصله سربر و طولانی می شود . سوالی که مطرح می شود این است که از کجا جذب فالوور کنیم؟ راه های مختلف رو برایتان شمردیم ولی خریدن فالوور فعال یا تبلیغات و یا استفاده از هردو با استراتژی های خاص از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار است که می تواند منجر به رشد پیج شما شود و هم به عنوان یک ویترینی برای پیج کاری شما باشد. البته دوباره تاکید می کنم باید بصورت هدفمند و برنامه ریزی شده باشد. پس چاره کار چیست؟ جذب فالوور از این طریق و استفاده از تولید محتوا برای حفظ فالوور.

 

 یافتن مخاطب واقعی پیج خود

شاید اگر در رابطه با اینستاگرام و فالوور در اینترنت جست وجویی کرده باشید واژه مخاطب هدف به گوشتان خورده باشد. مخاطب هدف به افرادی می گویند که میتوانند دنبال کننده واقعی محتوای پیج شما باشند یعنی از محتوای پیج شما استقبال و استفاده کنند.برای مثال شخصی که به ودیوهایی فان علاقه مند است مخاطب واقعی این مدل صفحات می باشد.پس برای گسترش دادن صفحه ای با محتوای طنز باید این افراد را پیدا کنیم و با محتوای خود مجاب به فالو کردن صفحمون بکنیم اما چگونه؟

آخرین الگوریتم اینستاگرام به ما می گوید که قسمت اکسپلور یا ذره بین این برنامه براساس علاقه مندی های شخص و فالوورهایش چیده می شود پس بردن پست هامون به اکسپلور میتواند خودش تبلیغی بزرگ برای صفحه اینستاگرامی ما باشد همچنین می توان به کمک ربات ها یا دستی به پیج های پر مخاطب این موضوع مراجعه کرد و با گذاشتن کامنت موثر زیر پست های این صفحات یا فالو کردن مخاطبینش به فالوور هدف رسید ولی شاید این کار خیلی زمانبر و برای پیج ما کارایی نداشته باشد. راه حلی که شاید بتوان به وسیله آن تا حد زیادی فالوور در کوتاه ترین زمان ممکن جذب کرد خریدن فالوور واقعی بصورت هدفمند و برنامه ریزی شده از سایت های معتبر می باشد.حتی می توان فالورهای خود را از زیر فیلترهای خاصی نیز رد کرد تا راحت تر به مخاطب هدف خود دستیابی پیدا کرد.

 

تبلیغات اینستاگرام مخاطب با فالوور دختر یا پسر

اول از دادن تبلیغات شروع می کنیم.برای دادن تبلیغات به پیج های پر مخاطب و پربازدید در مرحله اول موضوع و جنس و سن مخاطب رو باید در نظر بگیریم.یعنی ما نمی توانیم به پیج لباس مردانه تبلیغات یک پیج آموزشی که مخاطبانش بیشتر نوجوانان هست رو بدهیم البته می توانیم ولی این کار در اکثر مواقع بیشتر به ضرر ما تمام می شود چنان چه دیده اید در بعضی پیج ها تبلیغات غیر مرتبط با جنس و سن مخاطب و موضوع که صد در صد بازدهی نداشته است. در خریدن فالوور هم می توان این موارد را در نظر گرفت.

امروز می خواهیم بیشتر به فاکتور سن در خرید فالوور اینستاگرام بپردازیم. اگر شما در اینستاگرام صفحه ای را برای فروش لوازم آرایشی یا آموزش میکاپ که مختص بانوان هست دارید یا برعکس پیجتون مربوط به بدن سازی یا پوشاک مخصوص آقایان می شود پس برای شما جنسیت مخاطب هدفتان مهم است. پس اولین دلیل برای تفکیک جنسیت فالوورها مشخص کردن اهمیت و دلیل برای جدا کردن زن و مرد در پیج شماست. خرید فالوور مرد یا زن برای صفحه شما مزیت های خیلی بزرگی دارد که میتوان موارد زیر را نام برد:

به نوعی می توان گفت این راه بصورت آماده مخاطب هدف را به شما تقدیم می کند و بقیه مراحل برعهده شماست که چقدر برای مخاطب جذابیت داشته باشید و او را ترغیب به افزایش تعامل با پیج کنید و در حالت کلی حفظ کنید.

ناگفته نماند گفته کارشناسان این حوزه مبنی برگسترش پیج با تولید مخاطب و تعامل و تبلیغات درست هست ولی خریدن فالوور واقعی هم میتواند این روند را افزایش دهد و در زمان سریع تری به هدف خود دست یافت.

 

نکات خرید فالوور اینستاگرام با جنسیت دختر یا پسر

  • حتما از سایت های معتبر اقدام کنید تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرید.
  • سعی کنید از خدماتی استفاده کنید که ازشما رمز ورود به پیج را نخواهد.
  • هنگام خرید پیج اینستاگرام شما باید درحالت پابلیک یا عمومی باشد.
  • همه نه ولی بیشتر فالوورهای خریداری شده زن یا مرد می باشد.(بسته به درخواست شما)
  • همه نه ولی بیشتر فالوورهای خریداری شده ایرانی می باشد.
  • در سایت های معتبر فالوورهای واقعی کاملا واقعی می باشند و فعالیت آنها بستگی به کیفیت تولید محتوای شما دارد.

امیدوارم با برنامه ریزی و مشاوره با کارشناسی کار بلد از خرید فالوور استفاده کرده و به کسب و کار و صفحه اینستاگرامی خود رونقی چند برابر بدهید .

نظرات و سوالاتتان را با ما در میان بگذارید.

منابع :

https://canvas.ubc.ca/eportfolios/8326/Home/follower_instagram

https://blogs.ncl.ac.uk/thallam2/member-fake-telegram/

https://canvas.cornell.edu/eportfolios/458/Home/free_follower_instagram

نظرات (۲)

  • آموزش اینستاگرام
  • ترفند های زیادی واسه افزایش فالوور اینستاگرام وجود داره مثل.

    بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام واقعی 2022

  • ساندویچ پانل
  • همیشه داشتن یک صفحه با فالوور زیاد چالش بر انگیز بوده و افراد به ترفندهای مختلفی برای این کار دست میزنن.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی