دنیای دیجیتال

دنیای دیجیتال دنیایی است که ما باید در این دوره از زندگی بدانیم

دنیای دیجیتال

دنیای دیجیتال دنیایی است که ما باید در این دوره از زندگی بدانیم

ربات اینستاگرام چیست؟ چگونه باعث می شود که فالوور اینستاگرام ما در مدت زمان کوتاهی به سرعت افزایش یابد؟ چگونه می توانم ربات اینستاگرام را تهیه کنم؟ امکان تست رایگان ربات اینستاگرام وجود دارد؟

ربات اینستاگرام ابزاری هوشمند و برنامه نویسی شده است که کمک می کند شما کارهای روزمره اینستاگرام خود را دست آن بسپارید و او بجای شما پست های دیگران را لایک کند، زیر پست ها کامنت بگذارد و همچنین دیگران را فالوور کند.

نکته جالب دیگری نیز هست که ربات های اینستاگرام قوی و جدید آن را دارند این است که این قابلیت ها را شخصی سازی می کنند. به آن صورت که ربات افراد خاصی را فالوور میکند و پست های خاصی را لایک می کند.

 

ربات اینستاگرام چیست؟ چرا از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

حتماً سوال می کنید که چرا شرکت ها و برندهای بزرگ دنیا از ربات اینستاگرام قوی استفاده می کنند؟ پاسخ بسیار ساده است. این روش به شرکت ها و بسیاری از کسب و کار ها اجازه می دهد که حضور موثری در رسانه های اجتماعی حضوری آنلاین داشته باشند و به نوعی فضای بازاریابی جدیدی برای کسب و کارها ایجاد می کند.

افرادی که از اینستاگرام استفاده می کنند، این موضوع را نمی توانند تشخیص دهند که فرد یا مخاطبی که پستشان را لایک کرده یا برایشان کامنت گذاشته یک فرد واقعی است یا یک ربات اینستاگرام ! این موضوع سبب شده تا دنیای مدرن ربات های هوشمند اینستاگرام و تلگرام گسترده تر شود.

ویژگی های ربات اینستاگرام (آیفون و اندرویید)

در این بخش می خواهیم دلایل استفاده از ربات اینستاگرام را به زبانی ساده توضیح دهیم:

     ربات اینستاگرام افراد دیگر را دنبال می کند.

    ربات اینستاگرام پست های تصادفی در زمان بندی دقیق ایجاد می کند

    این ربات سبب می شود که افراد مختلف ترغیب شوند تا صفحه مورد نظر را فالوو بک یا دنبال کنند و به نوعی فالوور ایرانی جذب شود.

     به واسطه ربات های هوشمند، هر شخص به صفحه ای جذب می شود که بسیار به آن علاقه دارد و همینطور سلیقه و شرایط مختلفی را در نظر می گیرد.

قابل توجه هست که برخی از ربات های اینستاگرام با تعرفه بالا این قابلت را دارند که افرادی که به شما فالوبک ندادند تشخیص  دهد و آنها را آن فالوو کند.

 

ربات افزایش فالوور اینستاگرام واقعی

این ربات ها با فزایش فعالیت پیج شما در اینستاگرام و لایک اینستاگرام و کامنت و فالوور کردن دیگران باعث می شود که شما هم از دیدگاه اینستاگرام و هم از دیدگاه کاربران دیگر یک فرد ماهر و کاردان بنظر برسید و در هردو حالت نیز تعداد فالوور شما به سرعت افزایش پیدا می کند.

یک مثال ساده که می تواند این بحث را شفاف سازی کند، اینکه فرض کنید وقتی شما به پروفایل فردی در اینستاگرام سر می زنید می بینید که 30 هزار فالوور دارد و بعد متوجه می شوید که او فرد مشهوری نیست! در اینجاست که به خود می گویید آیا این تعداد فالوور واقعی هستند؟

در دنیای شبکه های مجازی یک سری تکنیک های بازاریابی وجود دارد. در این روش از ربات اینستاگرام استفاده می شود تا فالوور های اینستاگرام افزایش یابد. به طور کلی در این راستا شبکه اجتماعی توسعه زیادی پیدا می کند.

یک ربات اینستاگرام واقعی مانند یک شخص حقیقی عمل می کند در واقع ربات ها پروفایل مخاطبان فعال اینستاگرام را هدف قرار می دهند به طوری که در حوزه های کاری مشخص از کامنت های مفید استفاده می کنند و یا ویو فیلم را افزایش می دهد. اینطور که بررسی ها نشان می دهد، ربات هوشمند اینستاگرام به صورت واقعی عمل می کند و سبب می شود که نه شخص و اینستاگرام قدرت تشخیص واقعی بودن یا نبودن آن را ندارند و حس ایجاد شده واقعی و کاربردی است.

 

ربات اینستاگرام به پسورد نیازی ندارد

در اصل ربات هایی که از شما پسور پیج اینستاگرام شما را می خواهند یکم مشکوک بنظر می رسند، برای همین توصیه می شود که رمز و پسورد پیج اینستاگرام خود را به هیچ رباتی ندهید مگر اینکه آن ربات ساخت یک شرکت مطمئنی باشد و افراد کاردان نیز آن ربات را تایید کنند.

استفاده از این ربات های هوشمند عملیات بازاریابی را بسیار دقیق و سریع دنبال می کنند و به نوعی سبب می شود که پیج اینستاگرام شما بهتر دیده شود.

 

مزایای ربات اینستاگرام با تعرفه مناسب

·         ربات اینستاگرام سبب می شود که ارسال خرید لایک اینستاگرام و فالوور به صورت روتین صورت بگیرد و از افراط و تفریط در این زمینه جلوگیری می شود.

·         این ربات ها به صورتی طراحی شده اند که ارسال کامنت و دایرکت برای هر پست دقیقاً در راستای هدف و موضوع پست را دنبال می کند.

·         فالورهای فیک به واسطه ربات ها حذف می شوند و صفحه از موارد زائد دور می ماند.

·         یکی از ویژگی های مهم این ربات ها ریپلای استوری است به طوری که موقعیت هر بخش را تعیین می کند و در راستای استوری مورد نظر کامنت ارائه می شود.

·         ارسال پست ها توسط این ابزار در زمان بندی دقیق خود صورت می گیرد و تکرار پست ها نیز هدفمند تر می شود.

·         این ابزار سبب می شود که مدیریت کامنت ها و دایرکت ها به درستی صورت بگیرد و آمار جذب نیز با سرعت بهتری دنبال شود و همینطور فضای تفکیک جنسیتی به طور دقیق دنبال می شود.

 

خرید ربات اینستاگرام

وقتی شما قصد خرید ربات اینستاگرام را دارید در واقع فالوورهای واقعی خود را به میزان 1500 الی 5000 عدد در ماه افزایش می دهید که رقم قابل توجهی است. پیج اینستاگرام شما عملکرد مستقل و خودکار خود را دنبال می کند و خبر خوب اینکه این ربات ها به شکلی طراحی شده اند که حتی در زمانی که در خواب هستید اجرا از سوی ربات صورت می گیرد.

 

منبع:

https://blog.hootsuite.com/i-tried-instagram-automation-so-you-dont-have-to/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی