دنیای دیجیتال

دنیای دیجیتال دنیایی است که ما باید در این دوره از زندگی بدانیم

دنیای دیجیتال

دنیای دیجیتال دنیایی است که ما باید در این دوره از زندگی بدانیم

سلام دوستان قرار است که در این مقاله در مورد یاد بگیریم که چگونه می توانیم در استفاده از استوری اینستاگرام به مرحله استادی و حرفه ای برسیم. نکات بسیار زیادی را در این مقاله کنار هم یاد میگیرم و امیدوارم که شما نیز از خواندن این مقاله بسیار لذت ببرید.

بیایید بیشتر به دو ویژگی اساسی اینستاگرام - story و IGTV - بپردازیم. در این مقاله ، ما به سادگی در مورد عملکرد دو ویژگی مهم اینستاگرام بحث خواهیم کردو شما بعد اتمام این مقاله دید بسیار گسترده ای به استوری اینستاگرام پیدا خواهید کرد و استفاده صحیح از آن را نیز یاد خواهید گرفت.

 

آموزش استوری اینستاگرام

ویژگی استوری اینستاگرام (Instagram story) در 2 آگوست 2016 راه اندازی شد. اگرچه اینستاگرام برای مدت طولانی اجازه اشتراک ویدیو را داده است ، اما اضافه شدن Stories آن را به یک پلت فرم خلاقانه تر برای انتشار و مشاهده فیلم تبدیل کرده است که برای رقابت مستقیم با یک رقیب اصلی ، Snapchat طراحی شده است.

استوری اینستاگرام مفهوم محتوای زودگذر را به اینستاگرام وارد کرد. زودگذر یعنی اینکه مطالب فقط مدت زمان محدودی (24 ساعت) قبل از اینکه دیگر در پیج اینستاگرام قابل مشاهده نباشد ، دوام می آورد. اینستاگرام برای ایجاد پلی بین محتوای زودگذر و محتوای دائمی ، Story Highlights را ایجاد کرد ، یک ویژگی بسیار جالب که به سازندگان محتوا امکان می دهد محتوای استوری را به روشی زیبا ذخیره کنند (در مورد چگونگی استفاده از این مفهوم در فصل بعدی بیشتر بدانید). اسنپ چت مفهوم بازاریابی زودگذر را رایج کرد و یک کشتی موشکی در حال ظهور بود تا اینکه اینستاگرام Stories را راه اندازی کرد.

استوری حرفه ای اینستاگرام
استوری حرفه ای اینستاگرام

 

هنگامی که اینستاگرام Stories را راه اندازی کرد ، به طور گسترده ای به عنوان یک استراتژی "کپی آنچه کار می کند" توصیف شد. تابستان 2018 اینستاگرام اعلام کرد که Stories بیش از 400 میلیون کاربر فعال روزانه دارد ، از 250 میلیون نفر در سال 2017. این باعث می شود دو برابر Snapchat محبوب باشد ، که گزارش می شود فقط 190 میلیون کاربر فعال روزانه برای مدت مشابه دارد.

 

برای مطالعه کامل این مقاله وارد لینک زیر شوید :

https://vrgl.ir/xAmv0

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی